Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Vrijwel direct nadat de betaling van je bestelling is goedgekeurd wordt je bestelling voor verwerking naar ons magazijn gestuurd.
Wil je de bestelling annuleren, dan kun je dat – afhankelijk van de status van de bestelling – zelf doen via “Mijn zooplus”.
Om je bestelling te annuleren ga je naar “Mijn bestellingen” in je “Mijn zooplus”-account. Klik op het bestelnummer van de bestelling die je wilt annuleren. Als annuleren mogelijk is dan zie je hier de optie “Bestelling annuleren” (onder “Herhaal bestelling”). Indien beschikbaar, klik op “Bestelling annuleren”, selecteer een reden voor de annulering en klik nogmaals op “Bestelling annuleren”.
Via een pop-up bericht bevestigen we de annulering van je bestelling. We sturen je ook een e-mail ter bevestiging.
Let op:
De mogelijkheid om je bestelling te annuleren in je “Mijn zooplus”-account hangt af van de status van de bestelling en de betaalmethode die je gekozen hebt.
Is de optie “Bestelling annuleren” niet beschikbaar? Neem dan contact op met onze klantenservice om te vragen of annuleren nog mogelijk is. Helaas kunnen wij niet garanderen dat je bestelling nog geannuleerd kan worden. Dit is niet meer mogelijk vanaf het moment dat je bestelling voor verwerking naar ons magazijn is gestuurd.
Als wij je bestelling niet meer kunnen annuleren en de bestelling wordt verzonden of al verzonden is, heb je de mogelijkheid om het pakket bij bezorging niet aan te nemen. De bezorgdienst stuurt het pakket dan naar ons terug.
Is het pakket geleverd? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het pakket retour te sturen. Wij helpen je graag.