Wil je een product of pakket terugsturen? Dan vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.
We ontvangen graag de volgende informatie:
- Je bestelnummer
- De reden van de retourzending
- Het artikelnummer
- Wil je graag terugbetaling of nalevering ontvangen?
Nadat wij je bericht hebben ontvangen voorziet onze klantenservice je van een retournummer en de instructies voor de retourzending. Wij vragen je deze instructies zorgvuldig op te volgen, zodat de retourzending in goede orde verzonden en verwerkt kan worden.
Je kunt je pakket kosteloos retourneren via de retourservice van DHL. Via de link in de e-mail die je van ons ontvangt kun je een afspraak maken om het pakket thuis op te laten halen. Je kunt via de link ook een label maken om het pakket af te geven bij een DHL Parcelshop, mits dit mogelijk is op basis van het gewicht en de omvang van het pakket.
zooplus draagt de kosten voor de retourzending van de goederen alleen als je gebruik maakt van onze retourservice via DHL.