Mijn zooplus

Wat zijn de voordelen van een “Mijn zooplus” account?

Mijn zooplus’ is jouw persoonlijke zooplus-pagina met alle relevante informatie over je bestellingen en veel leuke extra’s. Dit zijn de mogelijkheden op een...

Hoe maak ik een “Mijn zooplus” account aan?

Bestellen bij zooplus is snel, makkelijk en veilig. Je krijgt de mogelijkheid om een klantenaccount aan te maken tijdens het afrekenen.    Als je alle gew...

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen via “Mijn zooplus”. Nadat je bent ingelogd klik je op “Mijn gegevens” en vervolgens op “Veranderen” onder “E-mailadres”.    ...

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Als je je e-mailadres wilt wijzigen, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag.

Waar vind ik mijn persoonlijke gegevens en hoe kan ik dit wijzigen?

Ga naar “Mijn zooplus” op onze website en log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Onder "Mijn gegevens" vind je al je persoonlijke gegevens e...

Waar vind ik mijn facturen?

Een overzicht van al je bestellingen en facturen vind je onder “Mijn bestelling” in je “Mijn zooplus” account.   Je factuur wordt ook als PDF-bestand per ...

Ik ga verhuizen naar het buitenland. Kan ik mijn account blijven gebruiken?

Je kunt de online shops van zooplus in heel Europa vinden, in bijna alle Europese talen. Dus, als je naar een ander land verhuist, kun je nog steeds al je f...

Hoe verwijder ik mijn klantenaccount?

Wil je je klantenaccount verwijderen, dan kun je dit aanvragen via dit OneTrust formulier.    Als je als gast hebt besteld of een dierenarts bent, vul dan...