Logo Overzicht
  • Bestellingen
  • Leveringen
  • Producten
  • Retouren & Klachten
  • Klantenaccount
  • Winkelen bij zooplus
  • Neem contact met ons op
Home Leveringen

Probleem met de bezorging

Mijn pakket/product is beschadigd

Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geleverd. Wij vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.    Graag ontvangen wij de volg...

Is mijn pakket verloren?

Soms kan de bezorging van een pakket buiten onze invloed om vertraging oplopen. Is je pakket nog niet bezorgd, dan adviseren wij je om eerst de track & ...

Ik heb geen pakket ontvangen terwijl de tracking status “bezorgd” is

Vervelend dat het niet duidelijk is waar je pakket is bezorgd. Als de bezorger geen bericht heeft achtergelaten en het pakket niet bij een van je buren is b...

Een deel van mijn bestelling ontbreekt

Heb je niet alle bestelde producten ontvangen, dan vragen we je eerst te controleren of je bestelling verdeeld over meerdere pakketten wordt uitgeleverd. Je...

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Het spijt ons te horen dat je een ander product hebt ontvangen dan je besteld hebt. Wij vragen je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice en hi...

Ik heb het pakket van iemand anders ontvangen

Heb je een pakket ontvangen dat niet voor jou bestemd is, neem dan contact op met onze klantenservice. We hebben de volgende informatie nodig: Het pakketn...