Logo Overzicht
  • Bestellingen
  • Leveringen
  • Producten
  • Retouren & Klachten
  • Klantenaccount
  • Winkelen bij zooplus
  • Neem contact met ons op
Home Bestellingen

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Naast een ruim assortiment bieden wij onze klanten ook graag verschillende mogelijkheden om een bestelling te betalen. Iedere betaalmogelijkheid is bij zoop...

Hoe kies of wijzig ik mijn betaalmethode?

Om een betaalmethode te kiezen ga je naar “Mijn gegevens” in je klantenaccount. Klik onder “Betaalmethode” op “Veranderen” om een betaalmethode te kiezen of...

Mijn betaling via creditcard is niet gelukt – wat moet ik doen?

Er zijn verschillende redenen waarom een betaling via creditcard niet afgerond kan worden. Bijvoorbeeld: Het creditcardnummer, de vervaldatum of de CVV co...

Mijn Pay-Pal betaling is niet gelukt – wat moet ik doen?

Als je betaling via PayPal niet gelukt is, verschijnt in je klantenaccount binnen enkele minuten de optie om de betaling opnieuw te proberen. Klik op het be...

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen maar ik heb al betaald

Mogelijk hebben we je betaling wel ontvangen maar niet automatisch kunnen koppelen aan je klantenaccount.    We vragen je in dit geval een betaalbewijs op...