Logo Overzicht
  • Bestellingen
  • Leveringen
  • Producten
  • Retouren & Klachten
  • Klantenaccount
  • Winkelen bij zooplus
  • Neem contact met ons op
Home Retouren & Klachten

Retouren

Hoe kan ik een product retourneren?

Wil je een product of pakket terugsturen? Dan vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.   We ontvangen graag de volgende informatie: Je ...

Kan ik mijn product ruilen voor een andere maat/soort/kleur?

Als je een artikel wilt ruilen (bijv. voor een andere maat, soort of kleur), vragen we je zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Binnen 14 dagen (vanaf de ...

Is er een tijdslimiet voor retouren?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan vragen we je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik heb iets teruggestuurd – wat gebeurt er nu?

Zodra we je retourzending hebben verwerkt in ons magazijn ontvang je een bevestiging per e-mail.

Ik heb iets teruggestuurd maar nog geen restitutie ontvangen.

Retouren worden doorgaans binnen 14 dagen verwerkt. Zodra je retourzending verwerkt is in ons magazijn wordt het aankoopbedrag gecrediteerd op je klantenacc...